JouwHoesje

Vaak gestelde vragen

Aangezien je mogelijk nog vragen hebt, hebben we hieronder de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet!

Vragen over het maken van ontwerpen

  1. Met goede foto's bedoelen we vooral foto's van hoge kwaliteit (Véél pixels). Vaak, wanneer je bijvoorbeeld foto's hebt laten maken door een fotograaf, zijn de foto's van zeer hoge kwaliteit (en bevatten dus genoeg pixels).

    Maar ook foto's van de meeste moderne telefoons zijn goed genoeg om een mooi ontwerp mee te maken.

  2. Wanneer je een foto uploadt die niet voldoet aan de minimale afmetingen, geeft de tool dit aan. Hierdoor kun je het ontwerp niet bestellen, omdat we willen garanderen dat je een hoesje van hoge kwaliteit ontvangt!

Vragen over verzending

  1. In principe worden alle bestellingen die gedaan worden op werkdagen vóór 16.00 uur, dezelfde dag nog op reis gestuurd.

    Bij het kiezen van de verzendmethode geven we altijd een geschatte levertijd aan. Natuurlijk hangt dit af van drukte en lokale feestdagen.

Vragen over betaling

  1. Op onze website is mogelijk om met verschillende relevante betaalmethodes je bestelling af te rekenen. Zo hanteren wij momenteel de volgende betaalmethodes: iDEAL, Kaart, Bancontact, Przelewy24, KBC/CBC-Betaalknop en Belfius Pay Button.

    Wij werken samen met betaalprovider Mollie, dus schrik niet als deze naam op jou afschrift terugkomt!

  2. Op het moment dat een betaling is gelukt sturen we direct een e-mail met daarin de bevestiging. Het kan soms voorkomen dat deze e-mail onverhoopt in jou spam-box beland. Controleer deze daarom ook altijd even.

    Geen bevestiging ontvangen?

    Als je geen e-mail hebt gehad dan kan het zijn dat de betaling niet was gelukt en de bestelling dus is geannuleerd. Is er wél geld afgeschreven via jouw gekozen betaalmethode? Stuur dan een bericht naar onze klantenservice via de contact pagina, dan zorgen we dat het snel in orde komt!

Vragen over jouw bestelling

  1. Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde hoesjes achteraf te retourneren of te ruilen.

    Al onze hoesjes wordt op bestelling bedrukt en kunnen deze daarom niet meer opnieuw verkopen.

  2. Je kunt de status van jouw bestelling het gehele proces volgend door naar onze Mijn bestelling pagina te gaan. Op basis van jouw bestelnummer en e-mailadres kan je dan inloggen.

    Ook vind je op deze pagina eventueel een tracking van de verzending als dit van toepassing is.

  3. Vervelend dat jou bestelde hoesje niet voldoet aan de verwachtingen. Uiteraard doen wij ons uiterste best om kwalitatieve producten te waarborgen.

    Mocht jou hoesje toch gebreken vertonen raden we je aan om dit zo snel mogelijk kenbaar te maken via onze contact pagina.

  4. Het is helaas niet altijd meer mogelijk jou bestellingen te annuleren. Dit komt doordat de bestelde hoesjes vrijwel direct naar de drukker gaan om bedrukt te worden met het door jou gemaakte ontwerp.

    Het kan soms voorkomen dat de door jou bestelde hoesjes nog niet bedrukt zijn. Dan zou annuleren nog kunnen.

    Op het moment dat je de bestelling wilt annuleren moet dit zo snel mogelijk via de contact pagina kenbaar gemaakt worden, dan proberen wij deze nog tegen te houden. Helaas kunnen we dit dus niet garanderen.

CoverCreator wordt geladen, even geduld...